شما یک کسب و کار دارید و به طبع آن یک سایت. قصد دارید با شخص یا اشخاصی از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنید. پس از آدرس ایمیل info@yourbusiness.com به مخاطبهای خود ایمیل میزنید، با آنها صحبت میکنید و در نهایت برای امضا هم عنوان کسب و کار خود را مینویسید. شاید این ارتباط یکطرفه برای اطلاع رسانی درخصوص کسب و کار خودتان ایرادی نداشته باشد. اما مشکل آنجایی پیش میآید که شخص دریافت کننده باید پاسخی ارسال کند. در این شرایط من بهعنوان دریافت کننده ایمیل نمیدانم که باید با چه شخصی صحبت کنم. خودتان را در این موقعیت فرض کنید. ایمیلی از سایتی دریافت کردید که میخواهید پاسخ بدهید. باید بنویسید سلام سایت .... !؟ شما نمیدانید که مخاطب خانم هست یا آقا و چه سمتی دارد. در نتیجه زبان صحبت خود را هم بهسختی میتوانید تنظیم کنید.
به همین دلیل اگر قرار است برای مخاطبهای خود از طرف کسب و کار و سایتی که دارید ایمیلی ارسال کنید که ممکن است پاسخ داده شود این ایمیل از طرف شخص و نه سایت، با سمت مشخص ارسال شود که شخص پاسخدهنده هم بتواند زبان مناسب را انتخاب کند و پاسخ خود را بهشکل صحیح ارسال نماید. اینکار حس صحبت با یک انسان را بیشتر تقویت میکند.
——————————————————————————————————————————————————

این مطلب در وبلاگ thecoach.ir منتشر شده است. شما میتوانید مشترک خورا ک این بلاگ شوید. کارگاه پرسنال برندینگ به شما کمک میکند تا جایگاه کاری ویژهای در کسب و کار خود بهدست آورید. ثبتنام کنید! من را در توییتر و گوگل+ دنبال کنید.